Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

13 Aralık 2012 Perşembe

YURDUM İNSANI

-YURDUM İNSANI-
Yurdum insanını  misafirperver,hoşgörülü,cana yakın,sıcak kanlı olarak tanırız öyledir de.Kimi başka türlü tanır kimi başka türlü ancak aslın da hep bu özellikleriyle doludur.Bu özelliklerinden ziyade bir de bizi güldüren o saf ve temiz halleri vardır.İşte o hallerden tam 162 resmedilen anı sizlerle paylaşıyorum.Hep tebessüm etmeniz dileğiyle.




































































































































































2 yorum:

  1. Çok iyiymiş bunlar :)) o kıllı bacakların o kızlara ait olmadıgını umut ediyorum böggg

    YanıtlaSil
  2. Acı ama gerçekleri yansıtmaya çalıştım ben.Bilakis bas baya gerçek bacaklarda kılları da =) Ama büyük cesaret göstermişler resim çektirebilecek kadar takdir etmek gerekir açıkcası =) =) öggg öggg dfoğfks

    YanıtlaSil