Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

10 Aralık 2012 Pazartesi

İSE

Yeterince tecrübem ve edebiyat bilgim olmamasına rağmen büyük bir acemi cesaretiyle ''İse'' adlı şiirimi takdim ederim sizlere...Lütfen olumlu yahut olumsuz düşüncelerinizi bu şiirim'den esirgemeyin.


İSE
Seni yanımda ararken,seni bensiz buldum,
Seni yanımda ararken,beni sensiz buldum,
Seni ise bana yanık buldum,
Bense seni biraz kaçık buldum,
Bank'ta oturan yaşlı bunak çiftlerde,
Bizim kaçımızı kaçık buldu,
Beni yanında ararken beni sensiz buldun,
Beni yanında ararken seni bensiz buldun,
Sonuç olarak ne mi bulundu,
Seni bensiz,beni de sensiz buldular.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder