Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

10 Aralık 2012 Pazartesi

ÇAYIRDA

Yeterince tecrübem ve edebiyat bilgim olmamasına rağmen büyük bir acemi cesaretiyle ''Çayırda'' adlı şiirimi takdim ederim sizlere...Lütfen olumlu yahut olumsuz düşüncelerinizi bu şiirim'den esirgemeyin.

ÇAYIRDA
Yıllar beni itiklerken sensizlik çayırına,
Ben o çayırlıkta,
Sirk kurdum,palyaçosuda ben oldum,
Ben o çayırlıkta,
Senin istemediğin keçin oldum,
Ben o çayırlıkta,
Heyelana kapıldım,
Ben o çayırda,
Çok ağladım,
Ben çayırda,
Sahiplenilmeyi bekledim,
Ben o çayırda,
Saçlarımı savurdum,
Savrulur da biri kopup,
Sana benim perişan,
Emsali mi yansıtabilsin diye,
Lanetlenmiş kanımı akıttım,
Sense geldin...
Kurbanlığımı okşadın,
Derler ya her sıfata,
Her koşula her kurala hazırım,
Ben ölüme kafiyim,
Yeter ki kefenimi diken sen ol,
Ben o çayırda yatayım,
Sense başımın ucunda...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder