Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

10 Aralık 2012 Pazartesi

AHENGİMİZ

Yeterince tecrübem ve edebiyat bilgim olmamasına rağmen büyük bir acemi cesaretiyle ''Ahengimiz'' adlı şiirimi takdim ederim sizlere...Lütfen olumlu yahut olumsuz düşüncelerinizi bu şiirim'den esirgemeyin.



AHENGİMİZ
Kimsesizliğime hep su karıştırdım,
Hayatımdan ibaret rakı bardağıma,
Emsalin saftı somutlaştırdım,
Parmakların kirlenirdi törpülerdim,

Sesin çelimsizdi ,sırtını sıvazlardım,
Çarpıktı bacakların,okşardım ve dokunurdum,
Yüreğin sönerdi,demir döverdim,
Gıdıklanırdın hep,çokça sarılırdım,

Ahengimiz sağa yatınca debelenirdim,
Saçların savrulunca,gider getirirdim,
Adımı zikretmeye gör,o an yanındaydım,
Şimdi söyle bana neredesin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder