Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

13 Aralık 2012 Perşembe

3.DÜNYA ÇİFTLİĞİ

-3.DÜNYA ÇİFTLİĞİ -

Size bir online oyun sitesi önermek istiyorum.Çok basit bir oyun.Facebook'da oynadığınız farmville yahut buna benzer oyunlarından tamamen farklıdır.Farkı da şu insanlar bilinçlensin diye bir şeylerin farkına varsın diye.Oyun 9 dilden mevcut bir ara çıkıştım oyun kurucuna yani  Frederik Hermund'a Türkçenin niye yok olduğu hususun da onun da cevabı Türkçe dil yaması yapmayı düşündüklerini ancak hem Türkçe hemde Angolamanca(İngilizce) dil bilen birisi gerektiğini söylediler ve benim yapıp yapamayacağımı sordular o an çok heveslendim ve kabul ettim ancak yarısını Türkçeleştirmeme rağmen işlerimin yoğunluğundan dolayı bitiremedim ve yarıda kaldı.


Oyunu bende oynamıştım bir ara.Oyun 2006'dan beri faaliyet göstermektedir ve bu yıl itibaren 6 yıl 2013 le beraber 7 yıl olarak ve ben kardeşiniz olarak oyunun Dünya sıralamasında 21.dim.İlk resim de görüldüğü üzere puanım düşük ve ilk skorumdan sonra ki skorum aşağıdadır.Resimler de haftanın birincisi,günün birincisi ve Dünya da ki sıralamamın resimleri var aynı skor üzerinden sıralamaya girdim.Ayın birincisi miydim hatırlamıyorum çünkü onu resmetmeyi unutmuşum.Sen bu paragrafı niye yazdın yahut niye bu kendi sıralamanı ve niye resimlerle süslü yazılarla dile getiriyorsun diye merak ediyorsunuzdur.Kendini beğenmiş,bi bok mu oldu 21.ci oldun v.b gibi ancak amacım şudur ki az da olsa oyunun farkındalığına değinmek ve az da olsa sizi gaza getirmektir niyetim.








Oyun hakkında pek bir şey anlatmak istemiyorum oynayıp görün diye ancak şunu unutmayın bu oyunu Dünyaca ünlü yardım ve kuruluşların bu oyuna ve oyunun kurgusuna yardım ve yataklık ediyor.

(Oyun sitesinin Hakkında kısmını haddim olmayarak yer yer Angolamanca(İngilizce) olan yerleri çevirdim ve bir kaç cümlede kendimden ekledim.)

Oyunda, oyuncu bir Afrika çiftliğini yönetmek için işe koyulur ve yoksulluk ve çatışmalara neden olabilecek hususlar olur oyun için de ve zor seçimlerle karşı kaşıya kalırsınız.

Bunu akıllıca oynamak ve doğru yerde doğru seçimler yaparak 3.dünya olarak nitelendirilen çitçiliği refaha erdirebilirsiniz.Her şey sizin elinizde.Çiftlik ve aile yönetimi oyunu olarak, bir çok oyuncu da duygusal bir etkisi vardır. Bu 3. Dünya Çiftçiliği her zaman böyle değil. Oralar da yaşayan gerçek insanların gerçek sorunlarına değinmek istedik.Açlıktan ölen insanlar,yozlaşmış yetkilileri ile talihsiz bir karşılaşma,bütün yıl varını yoğunu çiftliğine adayıp sonra hasat zamanı geldiğinde hüsran olmayı,gerillalar tarafından bir baskın ve bunun gibi oyunun içinde görebileceğiniz bir çok soruna parmak basmaya çalıştık.

Zararsız, kurgusal bir ortamda olsa oyunculara bu deneyimi sağlayarak biz sorunlara gözlerini açmaya ve olumlu sosyal değişiklik yapmak için motive etmeyi umuyoruz.Oyunu 3. Dünya konularda tartışmalar için harika bir başlangıç ​​noktasıdır, biz öğretmenler sınıfta kullanmak için teşvik böylece.

Oyunun güncel sürümü bitmiş ve tam oynanabilir olmasına rağmen, onu geliştirmek için çalışmalarımız devam ediyor.


Prototip ekibi

Frederik Hermund (orijinal konsept, konsept geliştirme, yazılı belgeler, oyun metni, bazı oyun sanat üretimi)

Ole Fabricius Toubro (kurşun oyunu sanatçı, kavram geliştirme, grafik programlama)

Jakob Nielsen Elias (program tasarım, konsept geliştirme, program yapısı, kurşun programcı)

Roman Spycher (program yapısı, diyagramları, oyun mekaniği ayar, bazı programlama, konsept geliştirme)

Oyuna buradan ulaşabilirsiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder