Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

9 Aralık 2012 Pazar

PROGRAMLAR


-FileKiller-
Aslında sildiğini sandığınız dosyalarınızı,resimlerinizi,evraklarınızı v.b tamamen ortadan kaldırabilirsiniz!


                                                          FileKiller Anlatım Videosu
İNDİRME LİNKİ( 22.2Kb)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-DAEMON Tools Pro-
DAEMON Tools Pro ; CD,DVD ve Blu-ray disklerden kalıp (image) dosyası oluşturma ve bu dosyaları sanal CD/DVD diskler olarak çalıştırabilen bir sanal disk programıdır. Program Hakkında DAEMON Tools Pro; kullanıcıların CD/DVD görüntü (image) dosyaları oluşturmasına, sanal CD/DVD sürücüleri yaratmalarına ve CD/DVD'leri fiziksel disklere gerek olmadan oynatmalarına olanak veren bir CD/DVD emülatörüdür. Diğer CD emülatörlerinden çok daha fazla CD/DVD görüntü dosyası türünü destekleyen program, bugün piyasada bulunan neredeyse tüm CD/DVD görüntü türleri ile çalışabilir. DAEMON Tools Pro Basic sayesinde büyük miktarlarda paralar vererek edindiğiniz orijinal CD/DVD diskleriniz güvenli bir şekilde muhafaza edilir ve bu disklerin içeriği sabit diskinizde tek tık ile kullanılabilecek şekilde saklanır.
Program İçi Görüntüler
 1.Adım
 2.Adım
 3.Adım

 4.Adım

 5.Adım

Kurulum bitti..Şimdi Nasıl Kullanıldığını Anlatıcam..

Daemon Tools Kullanımı :
 1.Adım


 2.Adım


 3.Adım

 4.Adım
 5.Adım
(resimler alıntıdır)

İNDİRME LİNKİ( 19.1Mb)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 yorum :

Yorum Gönder