Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

10 Aralık 2012 Pazartesi

KELEBEK-G-İM

Yeterince tecrübem ve edebiyat bilgim olmamasına rağmen büyük bir acemi cesaretiyle ''Kelebek-g-im'' adlı şiirimi takdim ederim sizlere...Lütfen olumlu yahut olumsuz düşüncelerinizi bu şiirim'den esirgemeyin.


KELEBEK-G-İM
Sen tırtılın sevimli karındaşısın,
Gozelimsi patikalardan giden,
Melek yüzlü dilberimsin,
O alımlı,
O zarif,
Kırmızı başlıklı kadınsın,
Kel bir tırtılken,
Sevmiştin beni,
Ama üzgünüm ki,
Kozamdan çıkamadım ben hala,
Ve hala ki kel bir tırtılım,
Oysa ki sen gozeller gozeli bir kelebeksin,
Öyle ki teninin rengi
Kutupları kavurabilir,
Öyle ki sesin bülbülün sesini içine kaçırabilir,
Kanaryayı kıskandırabilir,
Öyle ki gozelliğin kleopatraya,
Nispet yaptırabilir,
Öyle ki tertemiz yürekliliğin,
Anka kuşunu ağlatabilir,
Öyle ki gamzelerinin,
Çukurlarına en saf aşklar
Gömülebilir,
Öyle ki gamzelerinin gozelliği,
Beni benden alır yine sana verir,
Öyle ki gülüşünün saflığı,
Kötü kalpleri temizleyebilir,
Öyle ki çayla olan samimiyetin,
Bütün kırgınları,
Büyük bir inatla seviştirebilir,
Bilir neden bilir misin?
Yok sen nereden bileceksin,
Seni ne kadar sevdiğimi !
Bilmesen de inanmasan da,
Ahanda tekrar tekrar,
Bağırırcasına,
Dile getiriyorum,
Seni ben,
Sonsuz kelebek,
Cıvıltısı kadar seviyorum,
Sen evet evet sensin o!!!
Sen kimsin mi? :S
Sen benim sevdiğim kadınsın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder