Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

10 Aralık 2012 Pazartesi

HOKKABAZ

Yeterince tecrübem ve edebiyat bilgim olmamasına rağmen büyük bir acemi cesaretiyle ''Hokkabaz'' adlı şiirimi takdim ederim sizlere...Lütfen olumlu yahut olumsuz düşüncelerinizi bu şiirim'den esirgemeyin.       


HOKKABAZ
Hala duruyor mu?
Parsellediğin,
Yüreğim sende,
Hani üstüne gece kondu,
Çıkıcam dediğin yüreğim,
Oyun yapmayan,
Dürüst bir karakter
Bellemiştim seni,
Kahretsin ki  ummadığım,
Taş,
Yüreğimi yardı,
Kardiyologların yanında buluyorum,
Hep kendimi,
Onlardan başka,
Bana reçete veren yok zati,
Azımsanmayacak bir ümitle,
Ömür boyu,
Rapor verilmesini istiyorum,
Yüreğime,
Ve zabıtalarında işlemeyen,
Bu müesseseye mührü,
Basmalarını istiyorum,
Bağıran bir ifadeyle,
Kardiyologlar ve Zabıtalar,
Sana rapor,mühür yok,
Sen bu acıları her salise,
Yaşamakla mükellefsin,
Diye çıkışıyorlar bana,
Azgın dişi ceylanın,
Kaplanlara kendini,
Yamarsar bir vaziyet,
Teşkil etmekte,
Olan bir moralde buluyorum kendimi,
Zevki şeyan bir biçimde,
Hayat,
Sürmeyip,
Fakat yaşamışcasına,
Bu zulümü çekmek,
Kabul edilir bir şey değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder