Blog Listem

Site daha yapım aşamasındadır çalışmalarım tüm hızıyla sürüyor.Çok yakında güzel bir oluşumla karşınızda olacağım.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ACEMİ ŞİİRLERİM HAKKINDA ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM

Her insan bir şeyler karalar bende o insanlardan biriyim büyük bir edebiyat eseri filan beklemeyin sadece şu duygu ve düşüncelerimi kağıda aktardım ''duygusuzsun a.q sen'' dersiniz o size kalmış bir şey!

DUYARLI SANATÇI KARİKATÜRİST'E DENİR

Güldüren karikatür en çok tercih edileni ancak karikatüristler sadece güldürmez bazen de düşündürür!

KALKIYOR KALKIYOR GÜLMEYEN KALMASIN!

Gülmekten başımıza bir şey gelseydi Cem Yılmaz'a gelirdi.Ne de olsa anlatmadan önce kendi gülüyor.

BU HALE GELMEYİ KİMSE ARZU ETMEZ +18!

İnanması güç ve gülünçtür ancak bu resimler gerçektir!

ÇOK GÜZEL BİR OYUN KURGUSU!

3 maymun oyunu sizce de artık demode olmadı mı duyarlılığını kaybetmiş benim aziz vatanımın fertleri?

Bakımlı ve bakımsızlığın farkı

Makyaj bir kadını nasıl değiştirir buna şahit olmaya hazır mısınız?

SİGARA HAKKINDA BİLMEDİKLERİMİZ!

Sigara içen bir insan evladı olarak sigarasız bir Dünya istiyorum.Çok mu şey istiyorum sizce?

ARADIĞIN İÇERİK YA SİLİNDİ YADA DEĞİŞTİRİLDİ BİRAZ GEZİN BULABİLİRSİN BELKİ
ARADIĞIN İÇERİK YA SİLİNDİ YADA DEĞİŞTİRİLDİ BİRAZ GEZİN BULABİLİRSİN BELKİ